Accepterad Donkalas | Ban överklagan [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Donkalas

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Donkalas/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Donkalas

Vad är din discord tagg? Donkalas#2959

Vem var det som bannade dig? t0kyo

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att dom inte vet att det finns buggar på motorvägen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte på biljakt då det var bankrån och då när jag åkte fort då det var biljakt så spawnade en vit tunna framför från ingenstans och efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt ärligt tycker det var felaktigt för är en ärlig person och om jag blev bannad för jag gjorde fel så kommer jag skriva det men helt ärligt tycker inte det var rätt ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var felaktiga ban men jag och staffs pratade och löste det och gjorde banöverklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag visste att tunnan va där skulle inte kört på den.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja men tycker det är onödigt ban.

Har du läst våra regler? Ja

+rep
Själv haft denna buggen och tycker det är tråkigt då du är en trogen speelare som sällan bryter regler

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka