Accepterad Donkalas | Ansökan till Servervakt [gita]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Donkalas

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Ange ditt födelsedatum 7 Mars 1999

Vad heter du på discord? Donkalas#2959

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar varje dag vid tid 14-18 - 18-04

Hur länge har du spelat på Multistaden? cirka 3 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hålla koll på folk som inte sköter och hjälpa folk som behöver min hjälp.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För jag ser mycket folk som gör fel och jag vill kunna göra något åt det och göra så att servern blir bättre.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer göra multistaden till en bättre server igenom att kicka/banna folk som inte kan rpa eller bryter mot grova regelbrott och senare göra en anmälan så hen lär sig reglerna.

Varför ska just du bli servervakt? Ska se till så att alla får den hjälp de behöver så att rp nivån hålls på bästa sätt. Är väldigt aktiv vilket innebär att jag kommer finnas där till de personerna som behöver hjälp. Med tanke på att jag är kriminell så kan det vara bra att ha en servervakt där som ser till så att det inte blir så kaosigt. Just nu så befinner det sig rätt så mycket människor där, vilket leder till rejäla kaos. Som person så tycker jag om att hjälpa andra och se till se att de får en så bra upplevelse här på servern som möjligt. Har en riktigt god ton mot andra, och visar verkligen den respekt man ska ge andra.

Varför vill du bli servervakt? Finns många nya personer som joinar och gör fel då kan jag ge kick/ban till dom som gör fel och ge dom en varning så dom tänker efter och läser igenom regler osv. Finns folk som rdm,vdm och powergamar då kan jag ge en varning som en kick eller ban för alla admins har inte tid att hålla koll på folk. Jag vill bidra som en bra servervakt som inte lallar på staff äranden och inte gör dumma saker själv. Jag vill också ge folk en chans och dom som är nya då kommer jag säga till så dom läser reglerna, för finns många nya som inte vet vad vdm,rdm och powergaming osv betyder.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har helt okej koll då jag har lärt mig från alla vad allt betyder.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har blivit felaktiga bans men det är 2-3 gånger och ni vet om dom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka