Accepterad DonFlavio | Whitelist ansökning [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DonFlavio

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198071584328/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? donflavio#9610

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roffe Andersson. Roffe är en småstadskille på 25 år som efter en kort rally karriär, som slutade med en allvarlig olycka då hans navigatör dog, bestämmer sig för att lägga hjälmen på hyllan och flytta till storstaden för att hitta en ny mening i livet och lämna allt bakom sig. Roffe har alltid varit omringad av bilar och började i tidig ålder att både köra och meka bilar hemma på gården. Han är trots olyckan fortfarande passionerad i bilar och vill någon gång i framtiden få jobba som mekaniker eller bilförsäljare.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill höja RP nivån och göra upplevelsen roligare för alla som deltar i servern. Dels genom att vara med i scenarion och skaffa jobb som kräver att man är whitelistad. Vill träffa nya vänner som delar samma intressen i RP som mig och allmänt bara ha kul.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har kollat länge efter en rolig och välfungerande server och tycker att jag har hittat en i multistaden. Drar mig till denna seriösa community och tycker att jag har fått bra intryck på alla i staffen så känner att det är rätt server för mig.

Hur hittade du Multistaden? Som annons på Fivem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill ha så roligt som möjligt och få utveckla en karaktär från grunden och utveckla mitt egna rollspel. Tror därför att det är lite av ett måste att bli whitelistad så att jag kan få ''the full experience'' och utvecklas så mycket som möjligt, både personligt och karaktärmässigt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka