Nekad DonFlavio | Chef-jobb ansökan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DonFlavio

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
7
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx & Sportbilar AB

Vad heter du IRL? Sebastian

Hur gammal är du? 21

Hur många timmar har du på Fivem? 80, alla på multistaden

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag tycker att aktiviteten har varit bristande på Brittas och fick höra att Brittas ej längre har någon anställd. Tycker att Brittas behöver nya chefer eventuellt få in en ny biträdande chef. Jag skulle tycka att det vore roligt att få nya utmaningar och få testa på jobbet som chef med allt som det innebär. Att ta hand om ekonomi och personalfrågor samt driva ett företag och lyckas med det. Har jobbat i branchen sen jag började spela och tycker att jag kan väldigt mycket om fordon osv. Tror jag skulle klara av jobbet bra. Skulle ta Brittas till en ny nivå vad gäller service. Anställa mer personal så att vi nästan alltid finns tillgängliga för kunderna. I OC är jag otroligt intresserad i bilar och kan det mästa om alla märken. Tror att jag skulle passa perfekt som chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Vianor sedan jag anlände till staden och är för tillfället en erfaren arbetare där. Har alltså bra erfarenhet i kundbemötande.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Roffe Andersson. Roffe är en småstadskille på 25 år som efter en kort rally karriär, som slutade med en allvarlig olycka då hans navigatör dog, bestämmer sig för att lägga hjälmen på hyllan och flytta till storstaden för att hitta en ny mening i livet och lämna allt bakom sig. Roffe har alltid varit omringad av bilar och började i tidig ålder att både köra och meka bilar hemma på gården. Han är trots olyckan fortfarande passionerad i bilar och vill någon gång i framtiden få jobba som mekaniker eller bilförsäljare. Roffe har jobbat på Vianor nu sedan han anlände till staden och han siktar nu mot sitt nästa mål om att bli bilförsäljare.

Hur ofta kommer du vara inne? Siktar på 4-5h om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka