Inaktuell DonFlavio | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DonFlavio

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad heter du på discord? donflavio#6666

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 1999

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Väldigt varierande då jag jobbar skift. Men skulle säga att det mest blir på kvällen eller mitt i natten.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? För jag har RPat på Unive nu sedan i Januari och har alltid haft en liten tanke om att gå med i staff teamet. Hade varit roligt att få vara med och bidra till något större inom servern och hjälpa till att fortsätta bygga en community. Det känns helt enkelt som ett naturligt steg för mig att ta då jag som sagt RPat under lång tid oavbrutet samt varit servervakt så länge.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Om jag förstår frågan rätt så skulle jag vilja ha som mål att i framtiden bli jobbansvarig eftersom jag själv varit chef på Vianor i ca 8 månaders tid. Har god inblick i hur whitelistade jobb fungerar och lång erfarenhet som chef som jag tror skulle kunna hjälpa mig att hjälpa andra chefer. Tror även att staff teamet skulle ha lite nytta i att få in lite äldre folk också för att variera lite och samtidigt få in nya ögon från ett annat perspektiv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan 13 Januari 2021

Har du några tidigare erfarenheter? Inte som staff. Har dock varit servervakt sedan februari (tror jag) så har stor koll på reglerna etc.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Skulle nog säga att jag har koll på majoriteten av kommandon som finns.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
+rep riktigt trevlig person och hade till 100% klarat av staff arbetet!

Tillbaka