Inaktuell DonFlavio | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DonFlavio

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Ditt discordnamn: DonFlavio#5866

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 1999

Varför ska just du bli staff? Jag anser att jag borde bli staff av många anledningar. Jag har RPat på servern sedan Januari 2021 och under min tid som jag RPat så har jag spenderat mycket tid både i den lagliga RP’n och den kriminella. Anser därför att jag har stor koll på båda RP ”världarna”. Då jag RPade lagligt var jag chef för Vianor i nästan 1 års tid, så har stor koll på hur den delen fungerar. Medans när jag RPat kriminell så har jag endast RPat som Sons medlem. Jag anser att jag själv har bra RP och stor koll på reglerna. Jag är del av den lite äldre spelar gruppen på servern och som alla oss äldre på servern så har vi oftast en annan syn på suntförnuft och vad det innebär. Kan tycka att den inblicken kan vara nyttig för ett staffteam att ha.

Jag vill bli staff på Unive för att jag anser att det alltid kan behövas fler staffs. Jag vill hjälpa till att utveckla denna server vidare.. Jag vill vara en bidragande faktor till att RP nivån höjs och förblir hög alltid. Jag vill hjälpa till att växa den redan stora communityn som vi alla älskar. Som jag skrev tidigare så har jag stor erfarenhet av både laglig och kriminell RP och kommer därför kunna hjälpa till att utveckla båda delarna. Jag vill bidra till att låta Unive förbli en server som alla ska tycka att de kan ha roligt på oavsett vilken väg de väljer att ta i sitt RPande. Jag tycker att det är roligt att hjälpa folk, oavsett om det gäller diverse problem de stöter på eller om det handlar om att utveckla sitt RPande. Jag är en person som har lätt att ha diskussioner med folk men också att ge konstruktiv kritik där det behövs. Har lätt att prata med folk överlag.

Har varit lite inaktiv med mitt RPande på sistone men det beror på att jag har tröttnat lite på att RPa (vilket det naturligt gör i vågor) vilket också är en faktor till varför jag vill bli staff då jag vill fortsätta vara del av denna community och hjälpa den att växa samt hjälpa andras RPande.

Kortfattat anser jag mig själv väldigt lämplig som staff. Jag är drivande, målinriktad, har förståelse för reglerna, stor erfarenhet på servern och har lätt att prata med människor.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Ett antal timmar per dag. Ännu mer på forumet då det är lättillgängligare när man är på vift. Jobbar även skift så det varierar vilka tider på dygnet jag kan vara aktiv (natt, mitt på dagen etc.)

Hur länge har du spelat på Unive? Januari 2021

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej.
Har däremot lite koll på läget då jag under hela min tid på Unive alltid frekventerat olika staffs.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation, då jag framförallt vill lägga tid på att utveckla serverns RP nivå.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka