Accepterad DonEladio | Whitelist ansökning [psykopat]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DonEladio

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Fr1lz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils Lindmark

Vad är ditt discord namn? Fr1lz#2560

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär Eladio kommer från Mexico och är 23 år gammal. I Mexico hade Eladio en mycket svår uppväxt där hans far var en missbrukare och hans mamma var en prostituerad. Från ung ålder så var det upp till Eladio och hans syskon att försörja familjen eftersom hans föräldrar inte drog in särskilt mycket. För att tjäna pengar så behövde Eladio jobba för den lokala cartelen. Eladio gjorde i början saker som att langa, snatta, spionera och ibland misshandla folk. Desto längre det gick desto högre rank tjänade Eladio och han kom så högt så att han fick titeln Don, vilket ges till dom med mest respekt. Men när Eladio var 15 år så blev hans mamma sjuk i cancer och hennes sista ord till han var att han skulle styra upp sitt liv. Så Eladio valde att lyssna på sin moders ord och valde därför att köpa en flygbiljett. Eladio valde Sverige eftersom han hade sett en annons i tidningen och det verkade som det perfekta stället att börja om sitt liv. Så Eladio flög till Sverige och ansökte om ett medborgarskap. När Medborgarskapet beviljades så lärde sig Eladio snabbt svenska och började därefter jobba. Det första jobbet som Eladio fick var ett jobb på en livs i nära torget. Medans Eladio jobbade där så tog han också kurser i ekonomi eftersom det var något han blivit ganska bra på efter sin tid i cartelen. Sedan så började Eladio jobba deltid på Postnord AB för att kunna koncentrera sig mer på studierna. Efter Eladios långa studier så träffade han en gammal vän från cartelen vilket gjorde att han återigen föll tillbaka till de kriminella banan.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med god ton och roligt spelande. Jag kommer hjälpa folk och hålla en god ton för att alla spelare ska kunna ha så roligt som möjligt. Jag kan också hjälpa med olika servicejobb om det behövs och jag är alltid tillgänglig ifall någon spelare behövder hjälp med t.ex. pengar eller tjänster.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad för att jag ska kunna utveckla mitt spelande på servern och kunna ta roleplayandet till en ny nivå. Jag vill också bli whitelistad eftersom det här är den bästa rp servern jag har spelat på och vill därför kunna få ut det maximala ur detta mästerverk till server. Att vara whitelistade verkar också som en helt ny experience som jag är redo att ta ann.

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unive genom min kompis så tipsade mig om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelet är att utvecklas så mycket som möjligt inom mina kunskaper om roleplay och att ha så roligt som möjligt. Mitt mål är också att rollspelet ska bli roligt för alla samt att alla ska få vara med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka