Nekad DonEladio | Ban överklagan (Savage)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DonEladio

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Fr1lz/

Ditt Hex-ID: 11000011a55e33c

Vad är din discord tagg? Fr1lz#2560

Vem var det som bannade dig? Pubbis

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är bannad för sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff bannade mig för att jag stannade för att kolla till en person som var död på marken, jag vet inte varför jag inte skulle få göra det men har ingen annan anledning till att jag skulle bli bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade nyss hämtat våra rs6 ochj skulle röra oss mot autoexperten. på vägen till autoexperten så ser vi massa bilar som har stannat vid vägen. Vid sidan av vägen så låg två döda personer och jag och min kompis gick fram för att kolla till personerna men så blev vi bortjagade av en gangster, när vi precis skulle åka därifrån så blev vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en helt felaktig bann eftersom det var en stor del av roleplayen. om man skulle se någon som låg på marken och såg död ut i verkligheten så skulle man inte bara gå förbi utan man skulle kolla läget med personen och kanske ringa ambulans eller polis. Därför så tycker jag att jag använde väldigt mycket sunt förnuft när jag gjorde det jag gjorde och jag tycker därför att bannen är helt felaktig och bara förstörde roleplayen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var bannad förut för sunt förnuft när jag gjorde något som jag också tyckte är något man gör i verkligheten. Det jag gjorde då var att jag lurade en snubbe på pengar och blev sedan bannad för det. Där tyckte jag också att bannen var felaktig eftersom det också är något man gör i verkligheten. Men jag lärde mig fortfarande att tänka mer på sunt förnuft regeln och att inte lura folk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej jag skulle inte kunnat göra något annorlunda eftersom jag vill göra så bra roleplay som möjligt och det här var ett stort verklighetsscenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att staffsen bannar en extremt mycket och att jag därför måste börja tänka tio sekunder innan varje val jag gör.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka