Accepterad DonEladio | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DonEladio

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Fr1lz/

Ditt Hex-ID: 11000011a55e33c

Vad är din discord tagg? Fr1lz#2560

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är bannad för sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag är inte helt säker på varför jag blev bannad men jag tror att det kan vara för att jag skulle köpa några saker av en person men som jag sedan sket i att betal och åkte där ifrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så hade jag nyss anlänt till en plats och jag var vid den platsen ett tag och gjorde det jag skulle göra och när jag började bli klar så blev först min kompis kickad och sedan så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en svår fråga eftersom jag inte vet om man får lura folk på pengar. Men enligt mig så tycker jag att det är en felaktig ban eftersom det stod sunt förnuft. En punkt på sunt förnuft är att man inte ska göra något som man skulle gjort i verkligheten men jag tycker att lura folk är sådant som händer i verkligheten hela tiden och därför så anser jag att det var fel att banna mig eftersom jag tyckte att jag inte gjorde något som jag inte skulle gjort i verkligheten.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle kunna gjort annorlunda är att jag skulle kunnat betala personen för det jag fick och det kommer jag komma ihåg i framtiden att alltid betala personer när dom säljer något till mig och att jag inte ska lura dom på pengar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att jag inte ska lura folk och att jag ska tänka mer strängt på regeln sunt förnuft eftersom det verkar vara en ganska svår regel att hålla men enkel att bli bannad för.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka