Nekad Doncorleone | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Doncorleone

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199819110707/

Ditt Hex-ID: 11000016ecbb933

Vad är din discord tagg? thedon0535

Vem var det som bannade dig? Ingen aning men får väll hänvisa denna överklagan till ägaren. Så om ni kan tagga Philip320 är jag väldigt tacksam.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_1095.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan tyvärr inte lägga upp någon bild ovan då det inte går, Jag har tyvärr ingen aning om vem som har stängt av mig från servern. Det är nämligen så att senaste gången som jag var inne på Unive var för cirka 2 år sedan och då ska jag vara ärlig med att jag blev bannad för VDM dock så var jag ny till allt det här med FiveM osv då det var ett korkat beslut att gå in och spela utan att läsa reglerna innan. Iallafall efter mycket diskussion fram och tillbaka så blev jag avbannad från denna banen men jag spelade aldrig där efteråt. Nu efter lite mer än 2 år vill jag börja rollspela igen och jag garanterar er om att jag verkligen läst reglerna nu och kan allting så några regelbrott kommer inte begås igen, men själva problemet är att det står att jag fortfarande är bannad det står inget namn eller så heller. Står något med klacksko eller Marjalisas att göra. Så jag antar väl att ägaren får göra en bedömning av detta men tycker det är ytterst skumt då jag inte gjort något regelbrott förutom det här med VDM då som jag blev unbannad för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja som sagt så är själva situationen lite konstig då jag blev bannad för VDM för 2 år sedan men den banen blev jag unbannad ifrån. Dock så kan jag fortfarande inte gå in så vet inte om det är så att banen utav misstag aldrig tagits bort? eller om det blivit fel steam id dom tagit när dom unbannat? Kommer iallafall ihåg att jag fick sitta i Support och då var det 2-3 staffs som satt där och så sa att banen nu var borta. Det verkar dock som att den aldrig blivit det? då jag aldrig spelat efter det?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså banen har väll med VDM en att göra vad jag tolkar det som. Så jag ber verkligen om ursäkt för det. Sen får ni gärna göra en bedömning om vad ni tycker och hur ni ser på situationen. Jag kan iallafall garantera er om att jag aldrig kommer göra VDM igen och att jag helt ärlig nu har läst reglerna väldigt tydligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det är ju det med VDM en men antar väl att detta gäller samma och att det är samma ban då det verkar som att den aldrig tagits bort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha kört på den personen vid sjukhuset på bron vid torget. Jag var ny till rollspelet och visste inte riktigt hur jag skulle hämnas, då personen sa flertalet elaka svordomar till mig och svärde åt mig och min familj så blev jag väldigt arg i situationen och körde på honom. Detta hade jag aldrig gjort i efterhand då jag nu är medveten om reglerna och att man ska efterlikna verkligen till allra högsta grad när man rollspelar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen och det är att jag aldrig ska göra om något regelbrott igen.
Detta garanterar jag er om och jag skulle verkligen uppskatta en andra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka