Nekad DONBROCO | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DONBROCO

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Hornquist

Vad är ditt discord namn? Ras9955

Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 1994

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Patrik Putt, 35 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Engagerad, barnslig, drömmande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Patrik är född och uppvuxen i Falun. Han har alltid hållt koll på folk i kvarteret för att han genuint bryr sig. Efter gymnasiet blev han ordningsvakt på lokal krog, och ganska snart sökte han sig vidare in i polisyrket. Patrik är en engagerad, barnslig och drömmande person. Han dagdrömmer ofta om att vara en actionhjälte och iscensätter egna “filmsekvenser” i sitt huvud. Till exempel föreställer han sig spektakulära biljakter och skottlossningar där han själv är hjälten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett bra rollspel utifrån att min karaktär gärna spinner iväg i konversationer och gör scenarion större än vad dom kanske egentligen är. Det bidrar med att andras karaktärer får rum att spåna vidare och vara en del av vart fantasin tar dom. Dom blir sedda, hörda och tagna på allvar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte se det som att jag ska vinna till varje pris, att det är viktigare med själva rollspelet och vad som är bäst för storyn. Då kommer mina motparter också vinna i olika scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att alltid visa respekt mot andra medlemmar och ledningen/staff. Att inte vara OOC in game eller i andra forum förutom i Lokal OOC om nödvändigt. Dock ska inte Lokal OOC användas för att påverka något in game eller liknande.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Detta är min första gång inom RP världen men jag vill vara seriös utifrån reglerna och hoppas kunna bidra till communityt.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Hej, ursäkta jag trodde att jag gjort det. Nu har jag ändrat mitt namn på Discord till snare9 vilket är samma som på steam.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju annars nekas du automatiskt. Lycka till!

Hej, jag har suttit och väntat några gånger i intervjurummet men inte blivit inkallad. Nu har det gått mer än 48 timmar. Behöver jag söka igen? Kan inte ta en intervju nu först imorgon kväll.

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka