Accepterad Don393 | Medlem ansökning [Mellevhc08}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Don393

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Admir

Vad är ditt discord namn? Don393

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Ahmed Malek, Ahmed är 20 år gammal och har en ganska mörk och dålig bakgrund. Ahmed har haft en ganska tuff och svår uppväxt därmed hade han inte så bra vänner, dem började jobba på gatan därmed blev dem kriminella vilket förändrade Ahmed ganska mycket för att han har alltid varit en person som har uppfostrats att vara en snäll och respektfull kille som skulle ge respekt till folk och visa hänsyn, men så blev det inte, han började begå en massa olagliga handlingar, bli dålig och därmed inte bry sig om andra personer. Men sen des har Ahmed förändrats genom att försöka skapa intressen för att troligen göra Ahmed till en bättre person. Så Ahmed fick ett stort intresse för bilar under en ganska lång period det var då Ahmed bestämde sig för att en dag Vilja sälja köpa och laga bilar för att göra en tjänst till samhället för att begå goda handlingar och att personer kan se att Ahmed har förändrats och kan se honom för den han är. Ahmed vill därmed ha en snabb och dyr bil, och skaffa vänner som han verkligen kan tro på som visar respekt till han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att skapa roliga scenarios inte lalliga men göra en god stämning, därmed kan jag hjälpa folk att vara trevliga visa respekt och hänsyn till varandra, därmed har jag ganska mycket erfarenhet inom rp;en.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt i ett scenario. Att man spelar förr båda parterna, om man märker att man förlorar och det är ett bra scenario så ska an typ inte ändra på det. till exempel att man blir stannad av polisen då ska man inte köra iväg utan att man ska ta konsekvenserna, och ta det så seriöst som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag kan Meta gaming att du tar info ur dc till exempel och använder det ingame. rdm som är när du slår eller dödar någon utan en anledning. vdm när du använder ditt fordon som ett vapen. här har ni 3 st regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat i andra rollspel, Och vet ganska mycket inom Rollspel världen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tack :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Jag har inte blivit tilldelad rollen @väntar medlemskap-intervju

Eftersom du har fått din ”Väntar-medlemskaps-intervju” roll av mig nu, då får du extra 48timmar av mig att ta din intervju på. Lycka till!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka