Nekad Don393 | Ban Överklagan [Nekkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Don393

Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869883051/

Ditt Hex-ID: 11000013637a8ab

Vad är din discord tagg? adis#8536

Vem var det som bannade dig? nekkan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-23 224342.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte för att det känns bara att alla gånger jag har blivit bannad är det felaktigt och jag känner mig helt oskyldig men det står att jag använde mobilen när jag var död och då la jag inte märke till det eftersom att jag var och väntade tills min tid skulle gå ut till att jag är frisk från krim sjukan men som sagt la inte märke till att jag hade en mobil up eftersom att jag var Afk och gjorde nåt och då måste jag råkat ta up min mobil och helt enkelt la inte märke.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid piren och gick för att ta ut min bil när jag plötsligt blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker i detta scenario borde jag kanske skrivit /sme dagrömmer så att staff inte tror jag försöker fuska men helt enkelt i detta scenario la jag inte märke till att jag hade min mobil uppe och att jag var afk så innan jag gick afk råkade jag trycka på den knappen där jag tar up min mobil. Därmed la jag mörke att när jag kom tbx så tog jag ner mobilen och la inte så mycket mörke på situationen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban blev jag oskyldig bannad vilket jag tycker är tråkigt för att denna server är bra. Men det känns nu som att det blir min andra gång där jag blivit felaktigt bannad vilket jag ser på att vara jätte tråkigt. Eftersom att jag haft mycket erfarenhet och kunskap till rp och vet mycket men i denna situation tycker att jag var felaktig men från den vinkeln som staff ser de på kan jag förstå varför dem valde att banna mig, men som sagt det var en olyckshändelse där jag tog up min mobil.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, om jag ska gå afk kanske tills nästa gång borde jag skriva /sme dagdrömmer men det könns lite som i denna situation att man inte kan göra de så mycket åt eftersom att jag råkade ta mina fingrar över tangent bordet dör jag då råkade ta up min mobil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, eftersom att det skedde en olyckshändelse

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka