Nekad Don Rob | Whitelist ansökning [Noel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ImRob

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Imrob/

Vad är ditt namn i verkligheten? Robert

Vad är ditt discord namn? ImRob#0204

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 1986

Berätta om din karaktär. Jag kommer spela som Rob, En Marijuana rökande små tjyv från Västerås i 34 års åldern som försöker ta sig uppåt i den hårda staden tillsammans med min kompis Fat Tony, vårat mål är att köpa ett bil företag och bli "Hederliga" medborgare. :) Både jag och min kompis kommer spela för första gången på RP server men vi ser båda fram emot roliga timmar och mycket skratt.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag och min kompis kommer spela rättvist följa regler och bara försöka ha så roligt som möjligt dom timmarna vi lägger ner på att bygga våra karaktärer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vi tyckte helt enkelt den här servern verkade bäst. :)

Hur hittade du Multistaden? Jag sökte på Google och försökte hitta aktiva bra servrar till GTA RP och fick upp 5 bästa Svenska servers där Multistaden verkade som bästa alternativet.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt och bygga våra karaktärer där vi försöker göra servern till en bra plats och ha roligt med andra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Senast ändrad:
Rob Hdmn va namnet, En karaktär med mycket utstrålning som alltid är i farten. Han har ett intresse av att röka marijuana på fritiden och har en historia av att begå små brott för att klara sig. Han kommer ursprungligen från Västerås och är ensamstående, hans familj dog i en bilkrasch för fyra år sedan och han sedan dess haft det tungt att hitta tillbaka till ett skötsamt liv. Han har en kompis som heter Fat Tony som han flyttade till multistaden med i hopp om att kunna ordna upp sitt liv och börja jobba hederligt och gör gott för samhället istället för att begå brott där drömmen är att starta en bilfirma i framtiden tillsammans med Fat Tony. Vi får se hur det går om dom lyckas eller om den kriminella historien fortsätter i multistaden.

Nekad på muntliga

Discord: Noel#2097
-------------------------------
WL- Ansvarig
------------------------------
Snabba svar i pm

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka