Accepterad Don rambo | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Don rambo

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Fadel

Vad heter du på discord? Don rambo#8939

Ange ditt födelsedatum 8 Juni 1998

Beskriv din dagliga aktivitet. Jobbar på nätterna, söndag till fredag: annars är inne mellan 20:00-23:00 nästa varje dag förutom helger då e man inne längre

Hur länge har du varit medlem på Unive? 4-5 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/e58531a8f53670ca543a5b010e5d85ff

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att förminska och förlätta för staffsen på servern, inte att man går runt och letar fel hos spelare utan låter felen komma till en. Går man runt och letar fel hos folk bör man inte vara servervakt. Men man kan även dva bilar så serverns prestandra blir högre. Det är en störe del av servervaktens uppgifter. Som servervakt ska man föregå med ett gott exempel och gör man inte det bör man inte ha tillgång till servervakt rollen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att höja upp RP:nivån och underlätta för staffsen. Jag vill även ha tillgång till servervakt rollen för att kicka samt banna personer som lallar, jag möter personer dagligen som begår regelbrott och då vill jag finnas där för att förminska lallet samt regelbrotten som sker på servern som inte staffs ser.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är tex om man dör så gör man /revive i onödan och om man gör /kick eller /svban om man inte göe något efl utan man är bara arg så är det abuse och korrution. Det är också abuse om man använder toggleid i scenarion och för att kolla igenom väggar så man kan se vart andra folk är.

Tillbaka