Nekad don olo | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

don olo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? Don olo eller kinkong12345

Vad är ditt födelsedatum? 12 December 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bert svensson ålder 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skojar gärna hittar alltid på något kul men när det behövs då smäller till och styr upp grejer. Och bilar de gillar jag väldigt mycket Behöver du hjälp då finns jag alltid där och är hjälpsa

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag växte upp på Avenan ett ställe där det ofta var stökigt och där många hamnade i bråk och problem Det fanns mycket kriminalitet där, och jag råkade också göra dumma saker. Livet var inte lätt, men jag lärde mig att vara stark och att alltid försöka fixa saker, precis som när man lagar en bil. Bilar har alltid varit min stora kärlek. Jag älskar att meka, köra och höra motorn vråla. Det var ofta bilarna som höll mig borta från värre saker. Nu ska jag flytta till en ny stad och börja på universitetet. Det känns både spännande och lite läskigt. Jag vet inte exakt vad jag vill göra ännu – kanske starta en egen bilverkstad en dag, eller kanske något helt annat. Jag är inte helt klar med mitt gamla liv, ibland är det svårt att släppa taget. Men jag vill försöka göra bättre val nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med roliga scenarion bra rp och jag kommer även att få många på bra humör och hjälpa folk med det dom behöver.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska göra allt för att gyna sig själv för att få ett roligare scenario så gör man så att motpartnen vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har brutit mot reglerna när jag va ny på fivem spela jag avena och jag sprang iväg när polisen kom och riktade men jag fick en ban på 2 dagar och nu vet jag att man inte gör så.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Till exempel rdm det innebär att du inte får skada någon utan anledning tex du får inte bara gå fram och börja slå någon och en till regel är metagaming och det menas med att man använder information som man inte fåt ig tex att man sitter och pratar på dc och säger polisen tar mig vid damen sen kommer man direkt ditt och dödar polisen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag ser jätte mycket fram emot att spela här på unive och att ni kan lita på mig

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.
Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka