Nekad Don Kwekee | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Don Kwekee

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/kwekee/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dan Kipowski

Vad är ditt discord namn? Don Kwekee#3090

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 1988

Berätta om din karaktär. 32 vårar gammal från skåne men bor i Göteborg sedan 2012. Jag är en musiker som spelar trummor i ett band. Gillar att träffa nya människor och har gaming som ett stort intresse utöver musiken. Social och gillar utmaningar. är fokuserad på att lösa problemet snarare än att tjata vidare. Jobbar som Ungdomshandledare och är en drivande person när det kommer till något jag ser är bra eller tycker känns bra

Varför ska just du bli whitelistad? varför just jag ska bli whitelistad? Jag tror jag kan bidra med en god stämning både spelmässigt och i allmänhet. Gillar att ta spelandet seriöst då RP är något av den roligare delen av gaming.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ser ut som att det är en bra struktur och personer som tar RP delen seriöst och bidrar till en god gemenskap.

Hur hittade du Multistaden? Jag satt och kollade lite på servrarna på listan och såg att denna var ganska högt upp med många inne samtidigt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mål med mitt rollspel är att driva spelandet framåt och vara så kreativ som möjligt för att göra RP roligare och drivande för alla som är med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej faktiskt inte

Tillbaka