Nekad Don | Ban överklagan [Limpish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Don

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198309158496/

Ditt Hex-ID: 110000114cbae60

Vad är din discord tagg? Don#0261

Vem var det som bannade dig? Zacke

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft och powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på en killes bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde runt med min bil och då var det en kille som hade parkerat mitt i vägen och eftersom att min karaktär var irriterad pga att han va nyvaken så tutade han men han rörde ej på sig så min karaktär blev riktigt förbannad och ramma killen. Jag rpade på skadorna. Killen valde sedan att köra på min bil och sedan parkera den för att laga den och då hoppade jag ut ur min bil och slog till han. Han svarade sedan med några slag. Efter att han hade slagit mig så gick jag skadat fram mot honom och slog till honom och skynda mig till bilen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att jag kan inte bestämma att min karaktär inte ska vara bitter efter att han har vaknat bara för att en person inte ska tycka att jag inte rpar bra. Förstår inte hur det även var power gaming när jag rpa på skadorna vilket han icke gjorde, kändes som att han lät arg ooc också.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban överklaga jag pga att det de banna mig för inte stämde och då fanns det inget att lära sig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köra på killens bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för att jag tyckte att det var en felaktig ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du rpade knappt på skadorna du egentligen borde fått av en sådan crash som du gjorde.
Du skyller sedan i lokal ooc på att "hans bil var mitt i vägen" och att det var anledningen till att du körde in i honom när du klart och tydligt enkelt kunde svänga runt honom då du stod still när du tutade. Istället väljer du ca 40 sekunder efter du voltat med din bil att gå ut och skälla på personen du nyss kört på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka