Nekad domppiiii | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

domppiiii

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/frannkfort/

Ditt Hex-ID: 11000014d7bb4b0

Vad är din discord tagg? domppo#3210

Vem var det som bannade dig? @Flinhc

Hur lång tid var din ban? perma bannad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är permanet avstäng från servern; anledning koruption; placerad av flinch

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tog lite pengar från jobbet men visste inte att man inte fick efter som att de stog ta ut vänhörlighets pengar så tog jag lite och sen blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog lite pengar från jobbet men visste inte att man inte fick efter som att de stog ta ut vänhörlighets pengar så tog jag lite och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men jag visste faktist inte att man inte fick förlåt mig jag var dum som gjorde de jag borde ha frågat någon före jag gjorde ett jätte stort misstag och om jag får en ny chans så lovar jag att aldrig göra om något sånt där jag vill värkligen inte bli avskädad från unive roleplay servern den är den bästa servern som existerat och existerar och jag lovar att philips server kommer vara den bästa åt minståne 5 år framåt jag kommer åt minståne spela på den i fram tiden om jag får en ny chans förlåt philip att jag gjorde fel kommer aldrig aldrig upprepas

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag kommer inte ihåg alla men en var de när en slog på mina kompisar och jag sa sluta men han sluta inte och jag var ny på servern då så jag tog min nya bil och körde på han. en annan gång så körde jag normalt på en väg i en stad kanske lite för hårt vet inte riktigt var länge sen men sen mitt i allt hoppar de en persion ut framför mig och jag råka köra på han av misstag men ändå fick jag ban, sen har jag kanske 2-3 powergaming och kanske 2 metagaming och sen har jag varit krim och rånat på fel sett jag glömmde att köpa blås lampa och sen så vet jag inte vad som flög i mig men jag tog min gissla och sprang ut med han sen där ute så kom jag så inså jag hur mycket fel ja gjorde på 2 min så jag fick panik o combat loga. tyvärr så kommer jag inte ihåg flera

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde frågat någon före jag gjorde något och jag borde aldrig ens gjort de och jag borde tänka före jag gör något tillexempel är det värt de och jag lovar att om jag får en ny chans så kommer jag värkligen tänka jag har gjort många misstag under min tid på unive men jag skulle vilja få en ny chans o få förbättra mina misstag förlåt mig philip

Har du lärt dig någonting efter din ban? jess jag kommer fråga före jag gör något av support/läsa reglerna på nytt och si om de står där. jag kommer tänka flera gånger att är det värt de att det kan bli alvarliga konsekvenser. jag kommer följa reglerna bättre. inte lalla något. jag kommer inte brytta mot reglerna och inte bryta mot lagarna i staden förlåt för vad jag gjort kommer aldrig att hända igen förlåt philip

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ta din tid du behöver och stressa inte. @Philip320 förlåt hoppas du kan ge mig en ny chans

mitt vanliga forum är Frannk furttt
jag ber hemst mycket om ursäkt det var dumt och lite respectlöst jag borde ha tänkt innan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka