Nekad Dompan | Medlem ansökning (M1zzY)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dompiss

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dominic

Vad är ditt discord namn? DOMPISS#5965

Vad är ditt födelsedatum? 31 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik nillson
Hans liv började i en liten gård utanför stockholm med sin mamma britta och pappa bengt. Erik var en liten kille med mycket energi och glädje.
När han växte upp så fick han ett intresse för motorer när han såg sin pappa åka motorcykel fram och till baks från jobbet. så han fick en liten barncross av sin pappa som han åkte runt på åkrarna där hemma. Så länge det var ljust så var lilla Erik ute på sin röda och vita cross
Erik var den gladaste killen i världen! men hade ett problem med andra folk som han inte hade träffat. Med tiden som han har gått i skolan så blev han mer och mer social. och idag så är han den trevligaste och mest pratsamma killen.
Erik är duktig i skolan. han får bra betyg och går ut gymnasiet. han får jobb hos Mekonomen medans han intresse för motorer fortfarande är stor.
Idag är Erik 22 år med ett bra jobb som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till en välldit bra rp miljö och hålla koll på att alla har kul och jag tar rp mycket sergöst effter som att jag har rp jätte mycket för så jag har välldit bra rp när det gäller rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det inne bär att man ska ha en rolig rp och inte bara vinna senariot så alla får ha roligt.

Hur hittade du Unive? jag fick redo på det av kompisar som har spelat det och jag kolla på deras skärm delning på dc och det var några twich streamers då vart jag intresserad av det och jag ladda hem five M och börja köra det och nu spelar jag det mycket.

VIdare till muntlig intervju, lycka till du har 2 dagar på dig att ta din intervju ifall du inte tar den i tid blir den nekad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka