Nekad Dompan | Ban Överklagan [IzY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dompiss

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/DOMPAN_/

Ditt Hex-ID: 110000147a1ced9

Vad är din discord tagg? DOMPISS#5965

Vem var det som bannade dig? lzY

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vetej för min kompis spelade på min data igår och jag vetinte vad han har gort och jag vetinte jag har frågat han men han svarar inte och jag har inge andledning vrf jag är bannad på five M

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min kompis skulle sova oss mig och jag låg i sängen och skrolla tik tok och sen säger han att han vill inte spela mera och då var spelet ner stängt och jag tängte inget av det och sen när jag skulle inn i dag så var jag bannad så jag ringde och prata med han typ 10 min sen och han sa att han vart bannad jag fråga vad han hadde gort men han kommer ej i håg för han vart bannad senare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mer mitt fel för att jag lätt min kompis köra på min data och han lallar bara och jag sa till han att han inte skulle göra ngt dumt och då litta jag på honnom men han gorde något dumt ändå antar jag för jag vetinte vrf jag är bannad så jag antar att han har gort något. och jag ska inte lita på honnom. men alla gör miss tag och borde få en andra skans och ska aldrig låna utt den tinn någon igen jag är så sur på han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad förr kommer inte i håg men jag har varit perm avstängd för typ 2 månader sen för vdm men jag vart mer mognare och nu men när jag lånat utt min datta och han gör mig bannad det är inte snällt så skulle jag kunna få unban för det var inte mitt fel. och ska aldrig göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte låna utt min data om de ska spela unive på den och ska hålla koll på vad de gör på min data när dem är på den. jag ber så mycket om urkäkt och snälla får jag försöka igen kommer inte hända om!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte låna utt min data och om jag gör det ska jag hålla koll jag ber om ukäkt jag är så ledsen för det som hännde och kommer inte hända om. och jag tycker att jag försänar en andra skans det förkänar alla och kommer inte hända om lovar på min mamma. och ja izY det var dumt av mig jag skulle hålla koll på vad han gör på min data men jag var så trött och vi hadde skola imorn och han skulle sova oss mig så jag låg i sängen men det kommer inte hända om! lovar alla förkänar ett andra skans alla gör misstag. jag ska snacka med min polare imorn i skolan , jag är väldigt sur på han.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja men jag har lärt mig att inte låna utt min data och hålla koll på dem om dem är på den och jag vill inte ta consikvenserna för något jag inte har gort. men jag gorde fel att låna utt den och det kommer absulut inte hända om jag lovar det var dumt av mig och jag skulle villja ha en andra skans och det kommer inte hända om jag vill inte ha skiten för ngt jag inte har gort.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka