Accepterad Dompan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dompiss

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/DOMPAN_/

Ditt Hex-ID: 110000147a1ced9

Vad är din discord tagg? ĎOMPÀÑ_69#5965

Vem var det som bannade dig? jag vart bannad på discorden så jag vetinte vem som bannade mig jag ser inte

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-25 163912.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte jag kommer inte ihåg effter som att det var typ ett halv år sedan och jag kan inte se vrf jag är det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet facktis inte jag skulle gå in och spela unive typ förra veckan men då var unive servern borta och när en av mina kompisar bjöd in mug stog det som man ser på bilden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vetinte jag tycker att den är felacktig för jag fick ingen förklaring för vad jag hadde gort inge pm eller ngt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig varit bannad på discorden för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vetinte för jag vetinte vad jag har gort om jag kan få förklaring så kan jag förkalara mig och jag har inte gort något så jag tycker att den är felaktig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte ricktigt för jag har inte gort något förr att bli bannad på discorden som jag vet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår men i sånna fall skulle jag villa ha en förklaring på vrf jag är bannad på discorden tack.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka