Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisa
Vad heter du IRL? Mijo
Vad heter du på discord? Fiddelo#2020
Hur gammal är du? 13 år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader är server vakt o medlem
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla detta jobbet med aktivitet då bilfirman är öppen mycket jag kommer vara mer vänlig och lugn mot alla kunder. Jag kommer söka många anställda som är aktiva och erfarna inom yrket och jag kommer ta all tis på jobbet ich vara aktiv i firman och ha det öppet typ dygnet runt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har massor erfarenheter inom yrket då jag varit anställd på marjalisas innan och jag varit chef över en bilfirma i en annan stad och därför har jag erfarenheter som gör att jag vet allt som man ska kunna som en chef och vad som är rätt och fel jag är kunnig inom bil delar motorer och bilar samt många olika sport däck då min karaktär varit en mekaniker ochså
Hur ofta kommer du vara inne? Minst 7 timmar inne på servern var dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Mijo
Vad heter du på discord? Fiddelo#2020
Hur gammal är du? 13 år gammal
Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader är server vakt o medlem
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla detta jobbet med aktivitet då bilfirman är öppen mycket jag kommer vara mer vänlig och lugn mot alla kunder. Jag kommer söka många anställda som är aktiva och erfarna inom yrket och jag kommer ta all tis på jobbet ich vara aktiv i firman och ha det öppet typ dygnet runt
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har massor erfarenheter inom yrket då jag varit anställd på marjalisas innan och jag varit chef över en bilfirma i en annan stad och därför har jag erfarenheter som gör att jag vet allt som man ska kunna som en chef och vad som är rätt och fel jag är kunnig inom bil delar motorer och bilar samt många olika sport däck då min karaktär varit en mekaniker ochså
Hur ofta kommer du vara inne? Minst 7 timmar inne på servern var dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja