Nekad Dommme388 | Ansökan till Staff [Julle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dommme388

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mijo

Ditt discordnamn: ✞Dome✞#2020

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill just bli staff på Unive för att underlätta för servern och alla staffs. Och varför jag ska bli staff är för att jag har en del erfarenheter inom staff yrket. Då jag har erfarenheter är för att jag har varit staff på många andra servers men nu könner jag att ansöka till unive för att jag är aktiv och väldigt mogen o snabblärd. Det jag ansöker är för att få tillgång o hjälpa mer o mer personer så att alla får den hjälpen som behövs ingame och i discorden, då jag ser många i support och säkert många report som ni alla staffs inte hinner med så kan jag ta en del av dom. Jag är en kille som är snabb lärd och lugn och därför tycker jag att jag kommer passa in på just unive därför att de erfarenheter jag har kommer att kunna stötta servern enormt och dem som sitter i support kommer jag kunna ta direkt därför jag tycker de är roligt o hjälpa till [Staff-Teamet] och alla medlemmar på Unive. Jag kommer vara beredd på mycket jobb och de tillåter jag för att just nu så tar jag denna chansen och jag kommer hjälpa till med vad som helst. Att vara en helper betyder väldigt mycket för mig och att få va en på just Unive har jag längtat efter ett tag och verkligen testa att vara en del av Staff-Teamet på Unive. Och jag är en bra kriminell ansvarig därför jag varit områdeschef inom kriminella delen på andra servers därför vill jag har de som en ansvarig roll då de är de jag har flest erfarenheter inom. Jag vill träffa nya staffs o vara en del av Unives underbara Staff-Team.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Minst 6 timmar om dagen, aktiv i support och på servern och rpa en liten del av de varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? 2 månader och 1 vecka som en servervakt här på Unive Roleplay.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har massor av erfarenheter som staff därför jag varit staff på många andra servers och har många erfarenheter inom relaterade kommands som en helper ska kunna. Jag är väldigt aktiv som staff och vet vad man ska kunna göra och de som ska göras jag är en bra lyssnare och en väldigt snäll person som staff. Många tyckt att de fick mycket hjälp när jag hjälpte folk på andra servers och jag hoppas de kommer visas här på Unive samma sätt att folk gillar mig och att jag är en snabb staff och erfaren staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba inom allt men helst kriminell ansvarig då jag har massor erfarenheter inom de åmrådet.

Tillbaka