Nekad Dominospizzalover | Medlem ansökning [Duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
221
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Dominospizzalover

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mashallah Dabshullah, 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Snäll, Trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mashallah är 20 år och uppvuxen i en liten by utanför Malmö, där livet alltid var detsamma. Han var alltid en F student, en som inte riktigt kände sig hemma i det förutsägbara. Efter studenten började han läsa beteendevetenskap, mest för att det verkade vettigt – men ganska snart insåg han att det inte var hans väg. Istället packade han sina saker och flyttade till Göteborg, där han nu jobbar på ett café. Det är inget drömjobb, men det ger honom frihet och tid att spara till sin drömbil, en mercedes gt63. Han vill bort från det likadana, möta människor, höra deras historier och kanske dokumentera det hela med penna eller kamera. Elias söker inte ett färdigt mål, utan snarare en känsla av att vara levande och i rörelse. För första gången på länge känns det som att han är på väg någonstans som faktiskt spelar roll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och varierat rp, med många scenarion vilket är målet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egen vinning, andra parten ska också har kul. Du ska ej bara hitta genvägar för att bli av med polisen så fort du kan, utan du bör dra ut scenariot tex

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, var nyligen bannad och har lärt mig att vara mer försiktig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, random deathmatch. Det är att man inte ska döda andra utan anledning. Sen finns det VDM vilket är att samma, fast du inte får köra på folk. Dels för att vinna scenarion eller för att du "känner för det"

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har kört länge på unive tidigare så vet hur saker och ting fungerar
 
Nekad
Anledning:
Kopierat sin ansökan som bara i den
Fras: Mashallah 20 år sedan i vidare beskrivningen av karaktären skriver du Elias söker inte ett färdigt mål....

Du är välkommen att göra en ny ansökan där du skrivit texten själv om 24h!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top