Nekad Dominic Patrac | Medlem ansökning [Kasper], [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dominic Patrac

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199001362576/

Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? BENJAMIN#8978

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Lars åke en härlig prick från Norrland. Ursprung Luleå. Öppen för att starta konversationer med nytt folk men muckar man med honom kan man få en uppläxning (inget slagsmål bara snack). De intressen Lars har är fräna bilar och roliga människor. Skapa gärna nya vändkretsar och vänlig mot vänliga personer. Wang har alltid varit intresserad i den kriminella världen och därför är han med i ett lite halv kriminellt gäng som plockar och tillverkar knark. Det började med att Wang var en springpojke men nu för tillfället så har Wang blivit mer och mer viktig i gruppen. Wang är nu en full medlem. Lars mål som kriminell är att tjäna mycket pengar och köpa fräna bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att jag har ej kört FiveM på länge då jag har saknat spelet och kört ett annat spel under tiden, Rust. Jag vill också bli medlem/WL på servern för att kunna jobba på olika jobb då jag har goda RP erfarenheter inom jobb RP/ Krim RP och vill även bidra med att jobba på olika jobb och bygga upp dom från botten.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bilar och olika främlingar. Det får mig ett lugn av att spela på Unive. Jag tycker just Unive skiljer sig från alla andra eftersom den är bra mycket bättre support/moderatorer som sköter om servern bra. Discorden är också väldigt bra för att ta hjälp när man har problem.

Hur hittade du Unive? Kolla yt och så va den med på oddshots så tyckte jag att den verkade bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Välgjorda scenarion som så många medverkar på och som alla tycker är kul, de scenarion jag bidrar till ska vara gjorda till spelare som är seriösa och som inte spelar för makt och pengar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få så många vänner i staden och vara känd bland folk/ att många vet vem jag e Te.x å titta där e ju mohammed kom vi går o snackar med han.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja det är jag på avail

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka