Nekad Domi | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Domi

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/domi130/

Ditt Hex-ID: 11000014e2d9c15

Vad är din discord tagg? Domi.#0605

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag c logga som va absolut mitt fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle åka till lost mc kluben som jag va hangis då och sedan en grabb kom till mig och han rikta vapen mot mig så jag va tvungen att hoppa in och så jag har blivit kidnappad och grabben skött ner mig som kidnappa mig och sedan clogga jag. det va dumt och jag ånga det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, bannen va inte felaktig och de vad jag har gjort att jag satt och umgås med folk som sitter hatar på dig och har skickat ut bilder på dig, jag jätte mycket det. men när du skrev i överkalagan som jag skicka och du skrev att om jag vill diskutera detta och jag vill det, jag står upp för sakerna som jag har gjort och men personer som jag snacka med och skickat ut skit på dig, ångra att jag har umgick med såna personer och jag ber jätte mycket ursäkt till dig philip och limpis, jag vill komma till bakatill unive och skapa roliga minen av servern och göra roliga senario på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har blivid bannad för små saker oftast innan så som power gaming och liknande och längsta bannen jag har fått är när jag råkade bugga upp ett vapen vilket är 100% mitt fel och den bannen var i 10 dagar och dom dagarna va dom tråkigaste i mitt liv ska inte ljuga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka mig för vilka jag rpar med så det är inte bara är en massa problemspelare och ty hålla på vilka ghäng jag går med i så det inte är problem gäng för det kan även drabba mig när dom gör fel. Och hålla koll på när jag blev taggad i skottmontage och be han ta ner det direkt ja annors vet jag inte vad jag ska göra annorlunda förutom det och Förlåt igen Philip. OCH ABSOLUT INTE C-LOGG

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut, ångra mig varje dag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja ber mycket om ursäkt

Senast ändrad:
@Philip320 jag menar vad jag skrev, jag ber jätte mycket om ursäkt och jag har ångrat jätte mycket vad jag har gjort och jag vill komma tillbaka till servern och snälla ge mig en till chans

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka