Accepterad Domi. | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Domi.

Icke Medlem
Meddelanden
376
Reaction score
177
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199271877653/

Ditt Hex-ID: 11000014e2d9c15

Vad är din discord tagg? Domi.#6636

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (7).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag snackade med en annan person igenom bilen så att rutan va inte nere.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Mina gäng medlema va i ett skottlåsning och jag skulle köra ditt och hjälpa men att jag va själv så jag kunnde inte, så en grabb körde till mig och börja fråga skaker till mig och jag hade rutan rutan ner varvad sen blev jag random bannad för FailRP.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag hade rutan ner varvad men har ej clip på det men för mig rutan va ner varvad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag glömde min tidigare ban va för att det va 3 månader sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade rutan ner varvad från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att ha rutan ner varvad när man ska prata med någon.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka