Nekad Domi. | Ansökan till Servervakt [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Domi.

Icke Medlem
Meddelanden
376
Reaction score
177
Vad är ditt namn i verkligheten? Dominik

Vad heter du på discord? !Domi!#6636

Ange ditt födelsedatum 10 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vakanr vid 07:00 på morgonen och sen vid 08:00 cyklar jag till skoaln. Vid 15:00 eller 14:00 då cyklar jag hem och spelar unive
Mån:15:00 - 22:00
Tis: 15:30 - 21:00
Ons: 14:00 - 23:00
Tor: 15:00 - 22:00
Fre: 15:00 - 01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har 8 bans men jag kan visa på intevjuen

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. För en servervakt uppgift är att hjälpa staff teamen att banna eller kicka såna personer som bara lallar på servern och kan inte bete dig. Nu för tiden finns jätte många som går upp bara på servern och lallar väldigt mycket, och jag vill hjälpa genom att banna dom som kan inte bete sig och kickar om det är inte så grov regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo, som sakt det är många som lallar på serven och det är jätte jobbigt att nån rendom person kommer till mig och börjar slå mig för ingeting och därför vill jag vara servervakt att lära som en läxa, om dom ska lalla då blir man bannad och om man ska vara på dena servern då ska man spela seriöst, och då hoppas man att dom som har blivit bannade har lärt sig en läxa att man ska inte lalla för att på unive är nåltolerans att lalla. Jag är väldigt aktiv också, typ jag är helatiden på unive och spelar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är att man revivea sig själv utan något anledning och många gör det, och det kommer stora konsekvenser om man gör så tillexempel man får indragen sv och kanske blir bannad. Att gör korruption är att man bannar nån eller kickar nån utan anledning och man kan få konsekvenser över det också, tillexempel indragen sv.
 
Nekad, Du blev bannad för inte alls länge sedan av anledningen "Oseriös rp & Lall" Därför kan jag inte riktigt se dig som en förebild för spelare på servern.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top