Nekad Domi. | Ansökan till Servervakt | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Domi.

Icke Medlem
Meddelanden
376
Reaction score
177
Vad är ditt namn i verkligheten? Dominik

Vad heter du på discord? !DomiKing!#6636

Ange ditt födelsedatum 10 September 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar vid klockan 07:00 och har skola vid 08:00. jag slutar skolan vid 15 eller 14 lite varierad, och sen cyklar jag hem och gör mina läxor. När jag är klar men mina läxor så drar jag och äter något och sen spelar jag unive resten av dagen.
Mån:15:00 - 22:00
Tis: 15:30 - 21:00
Ons: 14:00 - 23:00
Tor: 15:00 - 22:00
Fre: 15:00 - 01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 5 månader typ inte säker

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har 8 banns men om jag blir godkänd då visar jag hur mycket jag har

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgift att försöker ta bort doma spelaren som gör regelbrott och lallar runt väldigtmycket på servern. Och doma personerna borde bli bannlysta eller blir kickade om dom har inte gjort så stor regelbrott och när man har bannat en person då måste man skriva i ban bevis eller hoppa på support och visa till en staff att hans ban ska bli förlängad.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit servervakt förut och det finns många personer som lallar jättemycket och då funderade på att jag vill ansöka till servervakt att banna eller kicka doma personerna som kan inte bete sig och är bara uppe på servern för att lalla och jag tycker att det borde få stopp då. Många säger att skriv bara en report och det kommer lösas sig men det tar jättelång tid att staffsena ska svara på reportena. Och då vill man bli servervakt att man ska banna dom som kan inte bete sig eller om man har döt av en bugg och frågar man i sv-chaten om att får man reviva sig av dena buggen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Om man abusar sina komandos då kan det komma konsekvenser tillexempel man blir av med sv och kanske redlistad på att ansöka till sv eller man får inte ansöke igen till sv. Om man gör korrupton tillexempel banna nån eller kicka nån utan anledning och då gör man korruption och då kan man bli av med sv.

Tack för din ansökan.
Vi kommer tyvärr inte gå vidare med din ansökan!
Du har fått indragen servervakt för 14 dagar sedan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka