Accepterad Domi. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Domi.

Icke Medlem
Meddelanden
376
Reaction score
177
Vad är ditt namn i verkligheten? Dominik

Vad heter du på discord? !DomiKing#6636

Ange ditt födelsedatum 10 September 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Anledningen till att jag sökte till medlemskapansvarig är att jag vill utveckla serverns RP så mycket som möjligt och bygga en bättre plats och RP. Jag skulle göra detta RP på servern skulle vara mycket bättre. Jag kommer att göra det roligare för alla andra spelare på servern, inklusive mig själv förstås.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är säker på att jag kan hantera den utan stressen eftersom jag har varit sv och jag kan väldigt mycket inom komandon och sånt. Jag är aktiv varje dag, kommer alltid att göra mitt jobb, och rpa lite. Jag sätter mig ner och gör en rapport och kollar loggarna så jag kan se att de inte ljuger om att hjälpa till. När jag inte är rpar läser jag medlemsansökningar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Du ska hälsa på människor med en trevlig och god ton. Men du kan följa "regeln" att behandla andra som du skulle behandla dig själv. Men i huvudsak ska du alltid vara snäll mot alla.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att folk ska sluta bryta mot regeln ex,

Powergaming: om man rocka köra rack in i en träd så man rpar inte man gör så att inget har hänt.
FearRp: om någon ricktar på dig men gun så man rpar inte på det och man bara leker cool.
Metagaming: min dog efter en skottlosning och man ber någon på dc att kan du komma och hämta mig och mig till sjukan.

Detta är några påståenden jag tycker är viktiga inom RPn!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att man ska kunna följa reglerna och veta dom och att man ska inte göra något regelbrott. Medlemarna ska lyssna på staffserna och ska följa vad dom säger ex, om man ser att man lallar jätte mycket på piren och en staff säger att man ska bete sig då gör man det det ska inte vara något konstigheter.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? om jag blir MA och är mitt ansvar att man ska ta medlemskaps ansökan och göra intervju med dom, och man anser att medlemarna ska följa reglerna när dom rpar.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar - 15:00 till 22:00 Helgerna - 13:00 till 03:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
+rep mogen och trevlig skulle passa bra som medlemskap ansvarig

+rep en väldigt vettig kille som vet vad han håller på med. Han tar det även lugnt och behandlar alla med respekt. Riktigt kung och förtjänar MA

Välkommen till teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka