Accepterad Domes11 | Medlem ansökning (Oge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Domes11

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199175218102/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mijo

Vad är ditt discord namn? ✞Dome✞#2020

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mijo sven och är född 2002 han är en lugn och bestämd kille som bestämmer sig väldigt fort i olika situationer han har en barndom som inte är så laglig och kommer utspela sig lite mer åt de kriminella hållet. Mijo har en fru som kommer från Norge och är 22 år gammal med brunt hår och gröna ögon, hon har 2 barn och dem bor i våran lägenhet här på unive rp. Mijo har inget jobb i nuläget men kommer skaffa sig ett jobb efter tiden han träffat sig in på unive och känner sig mer trygg i staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag ska kunna rpa och träffa nya vänner och att jag väljer att bli medlem på just unive är för att jag har en väldigt bra rp nivå och jag är en väldigt seriös person som inte gillar o lalla samt jag har tidigare spelat på många andra servers men inte nu. Jag vill verkligen kunna bli medlem på Unive och kämpa mer för att bli kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med bra rp och jag kommer att kunna bidra med roligare scenarion och mer långa scenarion till alla poliser så dem har något roligare för sig och alla andra spelares skull

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela så de blir roligt och att inget lall eller så de andra blir arga på hur sin rp är och försöka spela scenariot så långvärdigt och mer spännande saker

Hur hittade du Unive? Genom fivem list. Och från vänner och många tiktok videos

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka