Accepterad Domes11 | Ansökan till Servervakt [Willim07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Domes11

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mijo

Vad heter du på discord? ✞Dome✞#2020

Ange ditt födelsedatum 10 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Minst 6 timmar om dagen om inte mer alla dagar i veckan, denna vecka har jag höstlov kanske mer än 6 timmar då :)

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 felaktig har inte bild bevis tyvärr.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att ta bort lalliga spelare i dess område där du är och kan se, sv kan inte noclipa men de kan kicka o sv banna folk som inte beter sig eller gör oläpliga saker som inte ska ske i de område du som är sv är på. Så de kanske kan ströa andra folk som försöker få en bra rp nivå och gör så dem tycker de blir lalligt så alla sv håller borta lall som kan ske vid dig där du är

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hjälpa servern till ett bättre tryggt ställe för folk att vara på och att inte fler lallare ska komma in på servern. Jag gillar att ha Perms för att hjälpa alla Staffs som inte har tid med allt och att alla sv ska vakta servern i vissa tillfället där du själv är för du som sv inte har noclip och de gillar jag. Jag förstår allt ni vill att jag ska göra och de kommer jag följa för att vekligen få vara en del av er och vill verkligen hjälpa till så mycket jag kan

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är de som gör sig borttagen från sin SV och man kan få indragen sv om man abusar sina Perms tex kickar eller sv bannar någon utan en anledning för att de gör så man visar att man inte kan va en sv. och inte tar det på rätt sätt. Man ska va mogen och tex om man sv. bannar en kille för att han säger va fula bilar de finns här så bannar man dom för att du själv tycker de är dumt bara för de är din bil men så får man inte göra man ska banna folk vid rätt tillfällen och rätt situationer om dom gör något rdm vdm eller något liknande ooc ingame osv, Om du inte följer de kan du få indragen sv mm kanske ban detta ska följas

Tillbaka