Accepterad Dolmer | Whitelist ansökning [SnobbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dolmer

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198200181528/

Vad är ditt namn i verkligheten? 11000010e4cd318

Vad är ditt discord namn? Moskito#6026

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Jag spelar en karaktär som heter Håkan Wernersson och han är en snubbe som är intresserad av bilar och att köra snabbt. Han har varit intresserad av det hela sitt liv eftersom hans farsa har ett stort intresse i bilar och han har ett stort garage som han håller på med massa bilar. När han växte upp så jobbar han med bilar som att vara mekaniker och bilförsäljare. Men han började hänga med folk som gör ganska dumma saker så han började hamna i samma spår som han kompisar och nu är han jobb lös. Det fortsätter och nu är han med sina kompisar och håller på med kriminalitet men han är fortfarande intresserad av bilar och därav spenderar sina pengar på bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag skulle säga att jag ska bli whitelistad för att jag är inte som många andra och bara vill vinna scenario. jag vill bara ha kul med andra och skapa roliga scenarios. Jag skulle säga att jag har ganska mycket erfarenhet i de då jag har 400+ timmar och har mer en 1000 timmar tittat på rp på twitch så jag har sätt många olika sidor av olika scenarios så jag kan se olika saker på flera olika perspektiv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ja vill bli whitelistad på Unive för att jag har kör på servern nu i en stund och jag tycker nästan att inte vara whitelistad sätter gränser för mitt rp för jag skulle vilja gå till nästa steg och kanske bli bilförsäljare eller kriminell.

Hur hittade du Unive? Jag hitta servern när jag och en polare letade efter bra serverar och då märkte jag att den här servern har aktiva staffs och en stabil playercount.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att ha kul. Jag vill att båda parter i ett scenario ska ha kul och de spelar inte någon roll vem som vinner utan jag vill bara ha kul och sedan får vi se vart de här leder mig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på den här servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka