Inaktuell dolma76ett | Ansökan till Staff [RP]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

dolma76ett

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gideon

Ditt discordnamn: dolma76ett

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff då jag finner stort intresse i att förbättra unive på så effektivt sätt som möjligt.
En sak som gör mig väldigt användbar är att jag är aktiv 5+ timmar om dagen (mer på helger) och kommer därför få mycket jobb gjort. Var helper förut och tyckte jag kom bra överens med spelarna och tyckte det var mycket roligt. En grej jag bryr mig mycket om är att jag kommer överens och är omtyckt av spelarna. Jag kan vara förstående om nya spelare gör regelbrott och istället för att banna direkt lära dom. Men jag tvekar absolut inte på att ta åtgärder på folk som inte verkar förstå vad rp går ut på och helt enkelt har svårt att följa regler. En väldigt viktig sak för mig är att alla behandlas rättvist t.ex att inte folk som är bra på att argumentera i support kommer undan för dom är bra på att bortförklara sig vilket jag har sett mycket genom min tid på unive. Jag tycker jag arbetar bäst "med" spelare t.ex support och rp där man får hjälpa folk och dessutom få bort dom som inte sköter sig för att förbättra rpn.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn är katastrof. 80% av krim communityn powergamear. De fearrpar nästan aldrig för att ha kvar sitt vapen.
Och kan inte rpa på krock när dom blir jagade utan skriver bara /me huvudvärk efter en krock i 300km/h.
Sånna mindre regelbrott som dedär med krockar är det jag kommer ge mycket fokus på eftersom att andra staffs inte verkar göra det.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Ta hårdare åtgärder på folk som inte fattar rp. Dom som skriver /me huvudvärk efter en krock i 300km/h eller folk som inte kan fearrpa så att detta kan få ett slut med denna rp osv.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är proffesinel genom att vara opartisk och bara gå på bevis samt behandla alla spelare lika (förutom riktigt nya spelare)

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Minst 3 timmar staff arbete om dagen i veckorna och 5+ på helger

Hur länge har du spelat på Unive? Sen maj 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag var helper

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Tillbaka