Inaktuell dolma76ett | Ansökan till Staff [RP] [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dolma76ett

Medlem
Meddelanden
80
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gideon

Ditt discordnamn: dolma76ett

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag kan erbjuda mycket till staffteamet. Bl.a jag är aktiv minst 5 timmar om dagen och är väldigt social med alla på servern så tror jag kommer komma bra överrens med spelarna och dom andra staffsen. Jag tar unive på stort allvar då jag lägger ned så mycket tid på denna server. Jag hatar orättvisa t.ex att visa spelare som spelat längre kommer undan lättare när de gör regelbrott eller att folk som är bra på att argumentera i support kan komma undan. jag ska se till att alla på servern behandlas lika när det gäller reglerna förutom icke-medlemmar som är nya i servern då man istället får lära dom. Jag skulle vilja "arbeta" inom support, specca scenarion, ta reports och gärna inom den kriminella delen av servern också. Men det som skulle göra mig unik är det sättet jag jobbar på. Är trött på staffs som bara stänger reports eller bara allmänt dryga och orättvisa där vill jag vara den staffen som folk kommer bli glada att jag speccar eller tar deras reports. Det viktigaste för mig som staff är att jag kommer överens med spelarna. Jag förstår att man inte alltid kommer överens med spelare när man t.ex tar åtgärder men ska alltid göra det bästa jag kan för att alla ska bli nöjda även om det betyder att någon får åtgärder (om det behövs) Kommer vara förstående över små saker men kommer absolut inte tveka att ta åtgärder om jag ser regelbrott.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att på senaste tiden det har kommit fler lallare eller att fler spelare blivit lalliga. Krim rpn är katastrofal just nu och det är ett stort problem med folk som sitter och halv-oocar genom att säga du får inte göra si du får inte göra så osv jag tycker det är ett stort problem sånna som spelar för att vara bäst på att skjuta för att göra någon retarded montage. Ett annat problem är fearrpn speciellt folk som bara skriver /me huvudvärk och kör iväg efter en krock i 150km/h när jag var helper tog jag alltid åtgärder på folk som inte kunde rpa rätt och skulle gärna vilja komma tillbaka till staff teamet för att fokusera mer på saker som andra staffs missar. Den sista saken är polisrpn med poliser som använder t.ex handklovar till sin fördel som att t.ex ta /th framifrån osv större åtgärder på sånna spelare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Inte tveka på att ta åtgärder eller minst varna sånna spelare som inte kan rpa på krock. Samma sak med krimrpn där det är ett stort problem därför behöver vi hårdare åtgärder på t.ex powergaming, fearrp, vdm osv.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara proffesionel enligt mig är att vara rättvis och opartisk tills bevis ligger på bordet. Att vara rättvis är bland det viktigaste för mig i staff rollen. Att vara proffesionel är också att ta åtgärder på alla spelare oavsett vänner osv.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag bor på ett hvb hem så har väldigt mycket tid. På helger och på lov har jag minst 8-10 timmar om dagen att rpa och göra staff arbete på medans på vardagar jag kan vara aktiv ca 5-6 timmar. Då kommer jag utnyttja iaf minst halva tiden åt staff arbete resten till rp.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen maj 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag var helper och tyckte det var väldigt intressant och roligt. Kom bra överens med spelarna och dom andra staffsen tyckte jag.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Om du fick jobba i ett annat område också, vilket skulle det vara? Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

"Ett annat problem är fearrpn speciellt folk som bara skriver /me huvudvärk och kör iväg efter en krock i 150km/h" menade powergaming

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka