Nekad Dolk | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dolk

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198217648268/

Ditt Hex-ID: 11000010f57588c

Vad är din discord tagg? SugarDaddy ;)#6549

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 24 h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Kör som en galning i staden ( Sunt förnuft-körning) ~320master. Återstår: 0 dagar 23 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att dem missförstår situationen och inte förstår hela sammanhanget och därefter bannar mig för dem tror det är rätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag loggade in för att testa min nya bil jag köpte igår kväll. Då jag tyvärr var tvungen att gå till sängs innan jag hann riktigt testa bilen. Jag kom in idag ist för att testa accelerationen på bilen (vilket man gör när man köpt en sport bil).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag medger att jag körde fort men de var inte under långvarig tid utan man bör få testa sin ny köpta bil och pressa den till nya gränser då jag själv är van vid en slö volvo 740. Människor i det verkliga livet gör likadant.. det är alltså inget annorlunda på en rp server då det ska vara så verklighetstroligt som möjligt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag stod vid ett sjukhus, och fick tyvärr aldrig en förklaring till varför jag blev bannad vilket var lite tråkigt :/.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit mer uppmärksam och läst igenom reglerna mer (vilket jag har gjort nu :) ).

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska alltid läsa reglerna på en server och se till så man kan följa dem.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka