Accepterad Dolby | Ansökan till Servervakt | QT |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dolby

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Dolby Önnmark

Ange ditt födelsedatum 12 September 2006

Vad heter du på discord? Dolbythedolb#9190

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: Ca 4-5,5h
15:30-21:30.
-----------------------------
Helger: ca 7-8h
När jag vaknar (kl 9 till typ 11) tills ca 02.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive / Multistaden väldigt länge men när multistaden blev unive så tog jag ifrån en paus ifrån FiveM i ett par månader. Sedan började jag spela här igen för någon vecka sen och den är faktiskt väldigt bra (mycket bättre rp än vad jag har hört). Och jag har redan kommit långt med mitt rpande med IG vänner

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli Servervakt på Unive RP så skulle jag göra mitt bästa för att få servern till det bättre och hålla koll på alla spelare IG. Det hade underlättat väldigt mycket för mig att vara SV inom mitt arbete för då skulle jag kunna hjälpa staffsen med små saker som egentligen bara slösar deras tid när de har viktigare saker att göra som inte är att bara banna och kicka folk. Så att de kan fokusera på reports mm. Det hade också underlättat för mig eftersom att jag stöter på väldigt många som inte följer regler och som tex bara lämnar sin bil på gatan när den går sönder, det gör så att det är proppat med rykande fordon på gatorna och då skulle det vara skönt att dva dem för det är väldigt frustrerande när jag tex kör Ambulans också står det 25 trasiga bilar mitt på vägen som blockerar. Och det är inte riktigt realistiskt att man lämnar sin (låt oss säga) 10 miljoners bil mitt på gatan för att motorn pajade liksom.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det är för att jag tycker att Unive RP är sveriges bästa rp server enligt mig vilket gör så att jag vill göra skillnad och hjälpa servern till ännu bättre rp genom att kicka eller banna de spelarna som lallar och bryter mot Unives Regler. Jag vill göra en tjänst tillbaks till unive eftersom dem håller upp denna rp servern och lägger otroligt mycket tid för att hålla uppe den och att den ska vara på en sån hög rp nivå som möjligt. Tycker inte att trainees eller staffs ska behöva sitta och banna så mycket som dem gör utan tycker att servervakter kan banna mer än vad dem gör. Ibland ser man servervakter som inte gör nåt åt saken när folk gör fel vilket är segt så då måste andra göra det så om jag hade blivit det hade jag gjort mitt bästa för servern och dess utveckling. Jag vill också bli servervakt eftersom att det skulle underlätta EXTREMT mycket i mitt arbete som Ambulanssjukvårdare, för vid 9/10 av larmen jag åker på så kommer jag fram till någon som antingen Failrpar genom att prata OOC eller att de inte har kunskaper om hur man använder /me och sånt. Antingen så skriver de typ /me Skadad från bilkrock eller ingenting. Då skulle det vara skönt för mig att kunna tex kicka dem eller banna dem, det underlättar också för staffs som trainees, mods mm som då kan fokusera på sitt egna straffarbete med reports.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag hade kunnat bidra stort genom att höja rp nivån så mycket jag kan och göra mitt bästa för att banna/kicka/dv när det behövs och göra mitt bästa för serverns skull. När jag hade bannat nån så hade jag skrivit anledningen till varför jag bannade personen vilket som gör att den lär sig efter sina misstag och hade inte gjort om det vilket hade gjort en stor skillnad till slut då dem flesta som jag hade bannat/kickat lärt sig reglerna vilket gör en stor skillnad.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt för jag vill göra skillnad på servern och höja rp nivån som är just nu för har märkt att det är många lallare just nu men det har blivit bättre på det senaste. Hade jag vart en av dem personerna som blir servervakt hade jag försökt göra skillnad på servern och höja rp nivån som är just nu.

Varför vill du bli servervakt? Eftersom jag jag jobbar inom sjukvården in game och sjuksköterska där så är det rätt körigt att träffa på folk som inte rpar med i scenariot eller som står afk och inte gör något. Detta är extremt drygt eftersom jag inte kan göra något åt det, men ibland så skriver jag report på det men det hade varit skönt att kunna ta problemen i egna händer och inte behöva skriva report hela tiden. Jag vill även kunna underlätta för alla staffs.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan dom här kommando men sen så kan jag trainee kommando men dom kan jag inte använda: : /revive (id) /toggleid /kick (id) /svban (id) /dv /dv3

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej inte vad jag vet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej det gör jag inte, unive är mycket roligare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka