Nekad DolanBoi | Medlem ansökning [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DolanBoi

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon malm

Vad är ditt discord namn? acongas

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2023

Berätta om din karaktär. min karaktär heter malker och är spontan och gillar äventryr. han drömmer om att bli securitas anställd för att rätta till sammhället min gubbe är en go och scocial person som älskar umgås ända sedan han har varit liten har han velat bli något större. han har samt problem med gambling så lönen går offtast dit. min gubbe är en normal person han gillar inte olagliga grejer och vill göra det rätta och ta den vägen som leder till laglydig. han är samt en trevlig person älskar sina vänner är generös och bjuder offta på allt. han är 24 år och har framtiden framför sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra en social rp kommer ansöka till securitas och leva laglydigt då jag ser makt rp väldigt meningslöst och tråkigt vill ha en trevlig upplevelse med riktigt jobb

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man kan ta att man förlorar ett scenario och att man tar rp före att vinna ett scenario

Hur hittade du Unive? min kompis med medborgarskap hittade den och rekomenderade den och jag tycker den ser lysande ut än så länge.

Hej blivande människa, jag vill att du utvecklar karaktärsbeskrivningen; Vad har din karaktär för mål, bakgrund (Uppväxt) och osv.

Fixa gärna ditt födelsedatum nästa gång.

MVH,
Plantisenn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka