Nekad DolanBoi | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DolanBoi

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon malm

Vad är ditt discord namn? acongass

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Malker knetson född 1995-6-12

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig social och energisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakrund är en man som kommer från södra stockholm uppväxt med dåligt umgänge, han är nu ute efter en ny start på livet med ett lagligt jobb för att kunna försörja sig på ett bra sätt. malker är en väldigt glad person han tar gärna tidt och lära känna nya folk han tycker det är väldigt roligt att praa och utvecklas som person.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med social rp som kommer leda till en bra stämning inte bara för mig men för dom andra spelarna också,

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela ut scenariot även fast man själv inte vinner något på det oavsett om man tycker det är tråkigt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har jag, har blivit bannad från en annan server men har lärt mig av mina misstag och vet vad jag inte ska göra om.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp är att man inte värnar om sitt liv och man blir inte rädd om någon till exempel drar fram en pistol, vdm är när man dödar någon med bil utan anledning. rdm är samma sak fast man dödar nån utan bil. powergaming är när man kör i berg till exepmpel eller krockar och inte rpar skadad, eller att man går för makt rp och inte för en rättvist realistikt spel

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har 1400 timmar på fivem så har en del erfarenhet med olika regler och hur man beter sig i allmänt i rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka