Accepterad doktorisak | Medlem ansökning [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

doktorisak

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198303552652/

Vad är ditt namn i verkligheten? isak jacobsen

Vad är ditt discord namn? doktor isak#5866

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Lundell han är 27 år gammal och född 1995 han älskar att köra bil och käna stora pengar han är snäll mot hans kompisar men kan ofta bråka med andra personer men annars är han snäll och ganska lugn men han bryter ofta mot lagen på senaste tiden tex kör för snabbt och hamnar i slagsmål och han tänker på att gå med i ett gäng och bli kriminell för att käna mer pengar han har ingen tjej och inte så många vänner och han sover lite här och där han har inte köpt ett boende än.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill ta RP till en annan nivå tex skaffa bättre jobb och vill bli mer seriös i Unive och sen vill jag bli Krim för göra min RP mer roligare och mer spännande tex gå med i gäng eller sälja droger för jag tycker att det är roligt och dramatiskt. Och det värkar som att man kan göra mer saker när man är medlem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra bättre och seriösare RP från mig och jag kommer köpa Krim roll förhoppnings vis kommer jag kanske göra bättre RP för andra också för att jag vill jobba med bilar som kanske Marja lisas eller falk men mest bättre RP för dom som är Krim eftersom att jag kommer bli Krim och bli mer seriös.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man blir rånad då måste man ju köra fearRP man kan ju inte springa iväg lika om man blir påkörd eller blir du knockad i ett slagsmål då måste man nästan låta dom vinna eftersom om du blir nedslagen då måste du ju ligga där ett tag innan du ställer dig upp. Jag tror att det var frågan är inte helt säker med vad frågan menar men det är det jag menar.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig FiveM men jag spelade det aldrig men sen testade jag fivem och då spelade jag unive och jag tyckte det var jätte roligt det är nästan det ända jag har spelat i några veckor nu och det är mitt favorit spel 100%.

Din medlemskapsansökan har godkänts, tråd låst och flyttad till, Medlemskaps ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka