Nekad doktorisak | Ban Överklagan [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

doktorisak

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303552652/

Ditt Hex-ID: steam:11000011476248c

Vad är din discord tagg? doktor isak#5866

Vem var det som bannade dig? Aloushi

Bild på banmeddelande: image (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde över 100 vid torget utan att tänka mig för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en annan var på en kläd butik sen skulle vi åka till röda garaget så då åkte vi dit som vanligt fast att jag körde över 100 vid torget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var korrekt för att jag skulle ha använt mig mer av suntförnuft men jag tänkte inte på det för att ingen var där men jag ångrar att jag inte tänkte mig för.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har mest blivit bannad när jag var ny på servern och då kunna jag inte reglerna så bra så efter dom bansen har jag ju lärt mig en del om suntförnuft och hur man ska rpa bättre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, att jag skulle ha använt mig mer av sunförnuft och inte åka så snabbt mitt i staden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer köra mer lagligt i staden och inte så snabbt mitt i staden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Vi har blivit mer strikt gällande detta området. Tyvärr får bannen stanna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka