- Meddelanden
- 48
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak
Vad heter du på discord? doktor isak#5866
Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Går i skolan varje dag, jag slutar 15:00 varje dag förutom på tisdagar då slutar jag 14:00 sen drar jag hem och spelar Unive nästan hela dagarna om jag inte ska göra något annat då men jag är väldigt aktiv på unive.
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i snart 2 månader, blev medlem i augusti 2022.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) sorry men jag förstår inte hur man infogar en bild om du vill ha en bild så skriv i pm doktor isak#5866 snälla gör det så jag kan visa dig. men jag har blivit bannad typ 4 eller 3 gånger tror jag c logg, powergaming när jag var ny i unive, och krim utan krim också när jag var ny kanske nå mer men skriv pm så visar jag dig bilden snälla.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakts uppgift är att hålla RP'n bättre för sig själv och för andra tex banna eller kicka folk som gör stora eller små regelbrott tex om jag pratar med nån in game och sen kommer nån och lallar eller typ slår eller kniv hugger mig eller min kompis det är ju rdm så då ska server vakten skriva /svbann och sen dens id eller /kick och id. Men en server vakt kan också reviva folk tex om jag eller någon annan spawnar död helt random då har jag rätt att skriva /revive och dens id så att han lever igen. Server vakter kan också dv,a fordon tex om det är en bil som är sönder mitt i vägen och ingen är vid den så kan/ska en server vakt dva den så att den inte förstör för andra som kör.
Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag vill bli server vakt är för att enda sen jag lärde mig alla krim/grund reglerna så har jag varit med om så jävla mycke regelbrott och ser regel brott nästa varje dag nu också och eftersom att jag upplever mycke regel brott så vill jag verkligen göra något åt det och att hjälpa servern over all med alla uppgifter som en servervakt har det är därför jag vill bli servervakt för att hjälpa Unive.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. till exempel en abuse på kick eller ban kan vara att jag har roligt med mina vänner och sen kanske han råkar missklicka och slå mig och då bara för att va rolig så kickar jag eller bannar jag han när han inte förtjänade det en abuse på dv kan också vara samma sak att jag ska va lite rolig och dva min kompis bil när jag inte får göra det av en sån anledning en annan abuse på dv kan också vara att jag dvar någons bil för att vinna ett scenario. en abuse på revive kan vara att min kompis dör i en skjutning och då revvar jag han för att det blir roligare för han och sen får man inte häller använda /toggleid när man vill för då kan det användas som wall hacking för att då ser du folks id genom väggarna.
Vad heter du på discord? doktor isak#5866
Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Går i skolan varje dag, jag slutar 15:00 varje dag förutom på tisdagar då slutar jag 14:00 sen drar jag hem och spelar Unive nästan hela dagarna om jag inte ska göra något annat då men jag är väldigt aktiv på unive.
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i snart 2 månader, blev medlem i augusti 2022.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) sorry men jag förstår inte hur man infogar en bild om du vill ha en bild så skriv i pm doktor isak#5866 snälla gör det så jag kan visa dig. men jag har blivit bannad typ 4 eller 3 gånger tror jag c logg, powergaming när jag var ny i unive, och krim utan krim också när jag var ny kanske nå mer men skriv pm så visar jag dig bilden snälla.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakts uppgift är att hålla RP'n bättre för sig själv och för andra tex banna eller kicka folk som gör stora eller små regelbrott tex om jag pratar med nån in game och sen kommer nån och lallar eller typ slår eller kniv hugger mig eller min kompis det är ju rdm så då ska server vakten skriva /svbann och sen dens id eller /kick och id. Men en server vakt kan också reviva folk tex om jag eller någon annan spawnar död helt random då har jag rätt att skriva /revive och dens id så att han lever igen. Server vakter kan också dv,a fordon tex om det är en bil som är sönder mitt i vägen och ingen är vid den så kan/ska en server vakt dva den så att den inte förstör för andra som kör.
Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag vill bli server vakt är för att enda sen jag lärde mig alla krim/grund reglerna så har jag varit med om så jävla mycke regelbrott och ser regel brott nästa varje dag nu också och eftersom att jag upplever mycke regel brott så vill jag verkligen göra något åt det och att hjälpa servern over all med alla uppgifter som en servervakt har det är därför jag vill bli servervakt för att hjälpa Unive.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. till exempel en abuse på kick eller ban kan vara att jag har roligt med mina vänner och sen kanske han råkar missklicka och slå mig och då bara för att va rolig så kickar jag eller bannar jag han när han inte förtjänade det en abuse på dv kan också vara samma sak att jag ska va lite rolig och dva min kompis bil när jag inte får göra det av en sån anledning en annan abuse på dv kan också vara att jag dvar någons bil för att vinna ett scenario. en abuse på revive kan vara att min kompis dör i en skjutning och då revvar jag han för att det blir roligare för han och sen får man inte häller använda /toggleid när man vill för då kan det användas som wall hacking för att då ser du folks id genom väggarna.
Senast ändrad: