Accepterad DOKTOOOR | Medlem ansökning (flake)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DOKTOOOR

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hakeem

Vad är ditt discord namn? DoktorKim#9702

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 1999

Berätta om din karaktär. Namnet på min karaktär är Ben Dover och är 23 år gammal, jag studerade tidigare i Borås och behövde flytta till en ny stad för en ny start, jag va tidigare en kvinna som lekte med elden... Alla kvinnor runt om mig va fega och jag kände mig inte bekväm med dom, så jag träffade en kirurg och bestämde mig för att bli man. Men jag har kvar min feminina sida och den vill jag använda på männen i Unive för att få dom och känna sig små, GRL PWR liksom. Ben (Tidigare Bernadotte) är en lojal och självständig person med aggressionsproblem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har tidigare spelat GTA RP och jag kan bidra med mycket, såsom seriösa och komiska rollspel, jag bryter aldrig karaktär och jag låter inte någon bryta karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Behandla det som verklighet, är jag i ett underläge IRL då är jag i ett underläge och gör det bästa av situationen. Det ska inte alltid gynna mig i RP, FEAR RP till exempel det förstår jag :)

Hur hittade du Unive? Läste att det var en av topp servrarna i Sverige.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka