Accepterad DokT | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DokT

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? .dokt

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lex Vikqvist och är 25 år gammal, dvs. född sent 98. Han har väldigt mycket självförtroende och är inte rädd för döden då han inte har någon som bryr sig om honom. Farsan lämnade innan födseln och morsan dog av cancer när han var 17. Under uppväxten var omständigheterna tuffa, men han lärde sig att ta hand om sig själv och tjäna pengar tidigt. Det har i sin tid lett till kunskaper om framförallt forex- och cryptomarknaden. Lex har alltid haft ett driv att tjäna pengar och förlitar sig inte på att andra ska slita för hans skull. Skolan har aldrig varit något problem, men när morsan dog kunde ingenting bli som förr. Karaktären är mestadels glad och driven men ofta ganska trött efter sena nätter och hårt slit. Det som betyder mycket för Lex är att tjäna pengar och göra det han tycker är kul. Han har inget emot att jobba inom offentlig sektor, men har ofta dragit sig mot kriminalitet eller andra jobb inom den privata sektorn. Förutom att tjäna pengar och göra det han känner för, vill han också lära känna folk och hitta likasinnade vänner. Lex ser nu fram emot att flytta till Unive och ta sig an nya utmaningar. Hans intressen är snabba bilar, börsen, crypto och pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är roliga och seriösa scenarion som utspelas till slutet. Jag är relativt ny på rp scenen, men har ganska stor förståelse eftersom jag tittat väldigt mycket på livestreams och lärt mig en del därifrån.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska låta ett scenario spela ut oavsett om man själv är den som "vinner" eller inte. Man vinner inte i alla scenarion och man bör inte bli sur och agera irrationellt när det sker.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. VDM, handlar om att inte använda fordon som vapen. NLR, handlar om att man inte får återberätta det som skett efter att man dött. POWERGAMING, innebär att prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har som sagt varit aktiv i många rp livestreams och lärt mig mycket därifrån. Är också WL på Solsidan.

Senast ändrat av en moderation:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervju!

Tillbaka