Nekad Dogyvr | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dogyvr

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199436567513/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Omar

Vad är ditt discord namn? dogy.vr#4026

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär är en person som älskar jobb och att känna pengar och han drömmer om att bli polis och han är väldigt modig och snäll och har inte alls mycket stress han är född 2000 1 december

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill va med i en seriös och rolig rp server och ja kommer aldrig bryta mot någon regel och försöker lära mig mer och mer om hur rp funkar

Vad kan du bidra med till serverns RP? skulle va väldigt seriös jobba mycket och tänker mycket på andra så kommer t. ex inte döda utan anledning skulle aldrig hota men de något som jag inte skulle min gubbe bästemmer inte jag ja brukar oftast tänka va skulle min gubbe göra inte va jag skulle

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte vara självisk i ett scenario, till exempel bara spela för att vinna eller för pengar. Det blir mer realistiskt om du inte "vinner" varje scenario och du ibland "förlorar" till och med när det finns en chans att "vinna".

Hur hittade du Unive? Kollar på jätte många streamers och youtube videos och sånt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka