Accepterad Doggy | Ban överklagan (XENON)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Doggy

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198797829627/

Ditt Hex-ID: 110000131ec35fb

Vad är din discord tagg? Zeeko#5479

Vem var det som bannade dig? XENON

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
Connection rejected by philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive
◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥
BanID: sljopr
Anledning: oseriös rp
Går ut om: 0 dagar 23 timmar 29 minuter
Placerad av: XENON
◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢
❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd.

💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

This is not a message from Cfx.re/FiveM.
avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo jag vet att staffen XENON bannade mig för att jag och en grabb hade slagsmål och då så betede jag mig inte okej. och nu har jag tagit min tid och tänkt över min ban och vet att det värkligen inte är okej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det var så att jag var på Vianor och jobbade lite men då så kom det aldrig nån så jag gick ut och kollade om det var nån där som jag kunde hjälpa eller nåt men då så kom delägaren av vianor och sa att han hade dåliga nyheter och då så sa han att han hade fått sparken, för att han slog en kund som hade varit jätte dryg mot han. Efter han hade berättat det så blev jag ledsen och så valde jag att stänga vianor ett tag, efter jag hade stängt vianor så tog jag min bil och drog ut till tygghansa och kollade lite på bilar och efter det så åkte jag till torget och när jag kom dit så råkade jag krasha och efter den krashen så gick min bil sönder så jag sprang till garaget för det var inte så långt ifrån. När jag kom dit så var det en grabb som var jätte kaxig mot mig och kallade mig för dumma saker, då så sa jag att han var dum i huvudet, då slog han mig och efter det så sprang han iväg mot affären och där så slog jag han en gång och då så slog han tillbaka men jag dodgade hans slag och slog han igen, det var så dumt och jag ångrar mig och kommer inte göra om detta misstag,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig för det var jag som gjorde fel och det var värkligen inte okej att göra som jag gjorde och jag ångrar mig jätte mycket.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. sundförnuft, lall, PG, NLR, Rdm, Vdm och kommer inte ihåg mer för det var över flera månader sedan. och nu har jag förbättras.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo jag hade kunnat skippa allt slagsmål och bara låta han vara och jag ångrar mig så så mycket och kommer inte göra om det.
och det ska jag göra nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att bara låta visa folk vara och inte slå tillbaka och inte häller lalla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart!

Senast ändrad:
Tillbaka