Nekad Doggy | Ban överklagan [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Doggy

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198797829627/

Ditt Hex-ID: 110000131ec35fb

Vad är din discord tagg? Zeeko#5479

Vem var det som bannade dig? SBstyle

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ykjtvr Anledning: Cop bait. Går ut om: 6 dagar 23 timmar 22 minuter Placerad av: SBstyle ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffen SBstyle bannade mig för copbait när jag åkte runt i grovestreet och sedan så blev jag stannad av en polis och då så stannade jag och pratade med polisen och sedan så sa dom du kör för snabbt och sen drog dom och då så körde jag efter och försökte prata med dom och när jag försökte prata med dom så svarade dom inte så jag åkte runt dom för att kolla om dom kunde höra mig på några andra vinklar eller om dom bara ingronera mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag och min polare åkte från piren till grovestreet då vi skulle åka till grovestreet pizzeria och vi åkte dit men ingen var där så vi åkte vidare och då så blev vi stannade och när vi blev stannade så sa bara poliserna att jag körede för fort och sen så drog dom och då körde jag efter för att försöka prata med dom men dom ville inte svara eller så hörde dom inte mig, så jag åkte runt bilen och körde lite ifrån och sedan tillbaka för att se om dom kunde höra mig vid en annan vinkel och då så svarade dom aldrig så jag försökte få deras uppmärksamhet och det var väldigt dumt av mig och det vet jag att jag inte skulle ha gjort och jag ska aldrig göra om det jag lovar. det var ett dumt misstag och lovar att inte göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig utan det var jag som gjorde fel och Copbaitade och försökte få deras uppmärksamhet och det var inte smart och jag vet att jag har gjort fel och kommer inte göra om detta misstag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. oseriös rp, sundförnuft, lall, PG, NLR, Rdm, Vdm och kommer inte ihåg mer för det var över flera månader sedan. och nu har jag förbättras.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat skita i dom och låta dom va och inte försöka få deras uppmärksamhet, det var ett dumt val av mig att copbaita och det kommer aldig någonsin hända igen det lovar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att ha både bättre konsekväns tänk och att inte ta dumma val och jag lovar att inte göra om något så dumt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka