Nekad doggerogge linse | Ban överklagan [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

doggerogge linse

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024531274/

Ditt Hex-ID: 11000013f6f674a

Vad är din discord tagg? Dogge 1337 elit#7216

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? Min ban tid varade i 2 dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det som står att jag blivit bannad för är lallare.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sprang och slog ner en kille som hade slott mig några gånger. Det var tydligen lall och jag kommer jag inte göra om saken jag gjort fel. Därför att jag vill spela på unive för det är en bra server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag var på mekonomen och skulle laga min bil med min polare. Sedan så får min kompis slut på bensin mitt i Mekonomen. Sedan hoppar min polare in i men bil och sen så åker vi och hämtar bensin till hans bil. Sedan drar vi ner till piren och snackar med några sköna grabbar. Sedan står det nån som säger vill du ha en box i ansiktet så du vakar till sedan säger han ja och då säger ja att ja kan slå han för att jag slår hårt. Därpå slår jag han men sedan börjar han att slå mig efter det och då slår jag tillbaks och därefter blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första gången var jag helt ny och hade aldrig spelat RP förut. Men vi hittade en kille som kunde hjälpa oss med pengar och då visade då den här killen oss valmo blommorna. Efter vi hade plockat dom ett tag så skulle vi bearbeta dom till heroin men det vi inte viste var att man fick åka upp med bilar på berg och det är ju då på ett berg man bearbetar valmo blommorna. Men vi viste inte att man inte kunde åka upp på berg med bilar men det gjorde vi. Men när vi började fatta vad rp innebär så fattade vi däremot att man inte kunde göra något sånt men det har vi i iallafall inte gjort om. Och den andra gången blev jag bannad för coopbait. Och det gick till på sättet att jag och min kompis var uttråkade och då såg vi att polisen hade stannat ett fordon och då svänger vi av och ställer oss bakom bilen som är stannad men poilisen säger inget men sedan börjar min kompis skrika hej polisen jag är ert största fan sedan åker iväg medans jag börnar och sedan blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag t.ex skitit i killen som slog mig och dragit där istället för att börja veva tillbaks på killen som slog mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska slå tillbaka hela tiden. man kan ta sig ur situationer på andra sätt T.EX. Gå där ifrån istället för att veva.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka