Nekad doggerogge linse | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

doggerogge linse

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199024531274/

Ditt Hex-ID: 11000013f6f674a

Vad är din discord tagg? Dogge 1337 elit#7216

Vem var det som bannade dig? Emilia<3

Hur lång tid var din ban? 89 dagar 12 timmar 2 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde saker som inte är rimligt och försörde polisens jobb.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom ut ur sjukhuset och skulle hämta min kompis som hade blivit stoppad av polisen sen var min andra kompis där och slog ner dom sen hämta ja upp min kompis som hade blivit stopad av polisen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det för jag slog ingen polis det var min kompis.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första bann var att vi åkte bil upp på mountchill head och det gjorde vi inte mer sen blev jag bannad av olågisk körning i stan och det gjorde jag inte mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte eftersom det var en felaktig bann.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte får slå ner folk utan anledning även om det var min kompis som slog ner polisen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka